Aby vám věřili (51)

Očekávali pochvalu, ale schytali kritiku.

Co se stalo…

Když jsme nedávno s klientem probírali jeho inzeráty, předložil mi kousek, na který byli tvůrci obzvlášť pyšní: Celostránkový inzerát s nabídkou zvýhodněného nákupu.

Když jsem text pročítal, uznale jsem přikyvoval, že je to výborně napsané.

Argumenty byly správně seřazené.
Inzerát vedl zákazníka od problému k řešení.
Ale v jednu chvíli jsem se zarazil.

Protože jsem jim minule doporučoval, aby do inzerátu doplnili reference zákazníků, dali tam rovnou hned čtyři. Když jsem si je ale pročítal, měl jsem z nich takový divný pocit.

Zeptal jsem se tedy, jestli je skutečně psali zákazníci… a oni přiznali, že ne. Prý nebyl čas, tak sami napsali to, co jim zákazníci říkají. A přidali k tomu fotografie “zákazníků” z databanky.

Když jsem se ale při čtení referencí zarazil já, zarazí se i ostatní zákazníci. Na fiktivní dobrozdání mají už všichni vyvinutý šestý smysl. A pokud tedy nechceme shodit důvěryhodnost celé (jinak výborné) nabídky několika vymyšlenými texty, raději je vynecháme úplně.

Jak v následujících 7 dnech odstraníte z vaší nabídky vymyšlené reference zákazníků? 

Úspěšný týden přeje…

Aby vám věřili (51) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak si to usnadnit? Jediný správný způsob, jak referenci využít, je použít ji doslovně tak, jak ji zákazníci sami napsali. Třeba jako na této stránce.


Kategorie

důvěryhodnost nabídky, skutečné reference zákazníků


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...