Pokud prodáváte zboží či služby vyšší hodnoty, musíte počítat s tím, že zákazníci budou naši nabídku srovnávat s ostatními na internetu.
Pro mnoho firem je internetová prezentace navíc již hlavním zdrojem poptávek a proto se na ni v následujících šesti tipech také podíváme.
Většina z nás má již nějaké stránky vytvořené. A pokud jsme za ně utratili spoustu peněz, libujeme si v tom, jak krásně vypadají, když se na ně každý druhý den pyšně díváme.
Jenže, vidí je i naši zákazníci?
Když se nás lidé ptají na to, co děláme, většina z nás odpovídá ve smyslu: „Prodáváme X“, „dodáváme Y“, „provozujeme Z“.
Potenciální zákazníci hledají své dodavatele mimo jiné i pod těmito výrazy.
A my si tak můžeme jednoduše zkontrolovat, co se lidem zobrazí, když ony výrazy X, Z nebo Z zadají do hledacího okénka Seznamu nebo Googlu.
Mnoho průzkumů (a naše vlastní zkušenost) potvrzuje, že pokud nejsme v těchto výsledcích na první nebo druhé stránce, jako bychom tam vůbec nebyli.
Na jaké stránce se zobrazuje ve výsledcích hledání naše prezentace a co uděláme, abychom to zlepšili?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak na to? Pokud vám zákazníci často mávají před nosem levnější nabídkou z internetu, praktický návod, jak úspěšně prodávat, i když jste o něco dražší, najdete kliknutím sem.