Aby vaše stránky více prodávaly # 1 (47)

Pokud prodáváte zboží či služby vyšší hodnoty, musíte počítat s tím, že zákazníci budou naši nabídku srovnávat s ostatními na internetu.

Pro mnoho firem je internetová prezentace navíc již hlavním zdrojem poptávek a proto se na ni v následujících šesti tipech také podíváme.

Většina z nás má již nějaké stránky vytvořené. A pokud jsme za ně utratili spoustu peněz, libujeme si v tom, jak krásně vypadají, když se na ně každý druhý den pyšně díváme.

Jenže, vidí je i naši zákazníci?

Když se nás lidé ptají na to, co děláme, většina z nás odpovídá ve smyslu: “Prodáváme X”, “dodáváme Y”, “provozujeme Z”.

Potenciální zákazníci hledají své dodavatele mimo jiné i pod těmito výrazy.

A my si tak můžeme jednoduše zkontrolovat, co se lidem zobrazí, když ony výrazy X, Z nebo Z zadají do hledacího okénka Seznamu nebo Googlu.

Mnoho průzkumů (a naše vlastní zkušenost) potvrzuje, že pokud nejsme v těchto výsledcích na první nebo druhé stránce, jako bychom tam vůbec nebyli.

Na jaké stránce se zobrazuje ve výsledcích hledání naše prezentace a co uděláme, abychom to zlepšili?

Úspěšný týden přeje…

Aby vaše stránky více prodávaly # 1 (47) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak na to? Pokud vám zákazníci často mávají před nosem levnější nabídkou z internetu, praktický návod, jak úspěšně prodávat, i když jste o něco dražší, najdete kliknutím sem.


Kategorie

internetová prezentace, zdroj poptávek


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...