Aby vaše stránky více prodávaly # 4 (50)

Častá chyba internetových prezentací spočívá v tom, že návštěvníka přivedeme na naše stránky… a hned ho začneme tlačit k nákupu.

Ano, cílem našich stránek je podpořit prodej.

Ale očekávání, že lidé začnou nakupovat ihned poté, co naše stránky uvidí, je stejně naivní, jako očekávání, že obchodní zástupce získá zakázku do 10 sekund poté, co začne se zákazníkem jednat.

Hlavní/úvodní stránky naší internetové prezentace neslouží tedy k tomu, abychom hned prodali, ale spíše k tomu, abychom zákazníkovi dali důvod na stránkách zůstat a vnořit se do nich.

Co v následujících sedmi dnech doplníme na naši hlavní stránku, aby návštěvník získal důvod na stránkách zůstat a prozkoumat je?

Úspěšný týden přeje…

Aby vaše stránky více prodávaly # 4 (50) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak na to? Pro každého návštěvníka vašich stránek je přirozeně důležitá cena. Pokud ale na stránky jen plácneme “XXX Kč” a naše cena je vyšší, než konkurenční, zákazníky tím posíláme jinam. Chceme-li totiž zákazníka přesvědčit, že má smysl u nás zaplatit více, musíme to také náležitě zdůvodnit. Podrobný návod, jak to udělat, přitom najdete kliknutím sem.


Kategorie

chyba v prezentaci, dát zákazníkovi správný důvod


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...