fbpx

Aby vaše stránky více prodávaly # 5 (51)

Mnoho vlastníků internetových stránek si stěžuje, že sice prodávají totéž, co konkurence, ale konkurenční stránky jsou ve výsledcích hledání na lepší pozici.

A jak to prý ostatní dělají, aby se tam dostali…?

Faktorů, které ovlivňují umístění našich stránek ve výsledcích hledání, je mnoho a oboru, který se této činnosti věnuje, se říká “search engine optimization”, zkráceně pak SEO.

Posunutí našich stránek ve výsledcích nahoru ale můžeme dosáhnout celkem jednoduše i my sami.

Jak potvrdí každý SEO expert, tím nejdůležitějším, co ovlivní umístění našich stránek, jsou odkazy na naše stránky z jiných stránek:

    Čím častěji se na jiných stránkách objeví odkaz na naše stránky, tím lépe. A ještě větší hodnotu mají odkazy ze stránek, které jsou vyhledavači považovány za důležité (mají tzv. vysoký pagerank).

Technickou optimalizaci našich stránek můžeme přenechat expertům, pokud ale máme příležitost požádat naše dodavatele/odběratele/partnery/zákazníky/přátele, aby na svých stránkách uvedli odkaz na ty naše, právě tento krok může způsobit, že naše stránky poskočí ve výsledcích nahoru třeba i o několik pozic/stránek.

Jak v následujících sedmi dnech zajistíme, aby se odkaz na naše stránky objevil i na jiných důležitých stránkách?

Úspěšný týden přeje…

Aby vaše stránky více prodávaly # 5 (51) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Co teď? Tuto metodu můžete využít i obráceně: Pokud jsou vašimi zákazníky jiné firmy s webovými stránkami, i ony mají zájem na tom, aby se odkaz na jejich stránky objevil i jinde. Nabídnete-li jim tedy, že uvedete odkaz na jejich stránky u vás, získáte tím pomyslný bod navíc a třeba tím podpoříte i jejich další nákupy. Další metody, jak dosáhnout toho, aby u vás zákazníci nakupovali opakovaně, pak najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje II