Aby vaše stránky více prodávaly # 6 (52)

V minulém tipu jsme si říkali, že pokud chceme, aby se naše stránky posunuly ve výsledcích hledání nahoru, musíme získat co nejvíce odkazů z významných stránek na ty naše.

Kolik odkazů to ale znamená? Deset? Padesát? Sto? Tisíc?

Toto číslo je v každém oboru jiné, vodítkem ale bude naše úspěšnější konkurence.

Napíšeme-li totiž v Googlu do vyhledávacího okénka výraz…

link:http://www.nasedomena.cz/

…Google nám obratem ukáže všechny stránky, které na tu naši již dnes odkazují.

Tímto způsobem si můžeme rychle zkontrolovat, kolik stránek již dnes na naše stránky odkazuje.

Stejným způsobem zjistíme, kolik stránek odkazuje na našeho konkurenta, který se ve výsledcích hledání ukazuje na prvním místě…

link:http://www.konkurence.cz/

…a rychle tak získáme odhad práce, která nás při budování zpětných odkazů ještě čeká.

Jak v následujících sedmi dnech zajistíte budování zpětných odkazů, které potřebujete k významného posunutí ve výsledcích nahoru?

Úspěšný týden přeje…

Aby vaše stránky více prodávaly # 6 (52) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Co udělat dnes? Konkurence může mít sice lepší pozici ve vyhledavači, to nám ale nebrání, abychom jí účinně odlákali zákazníky. Jak? Mnoho zákazníků vaší konkurence uvažuje o odchodu k jinému dodavateli. A důvody nespokojenosti se současným dodavatelem nemají nic společného s cenou. Podrobnosti zjistíte kliknutím sem.


Kategorie

odkaz na stránky, tvoření zpětných odkazů


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...