fbpx

Ale to je NAŠE jméno?! (7)

Nedávno jsme u klienta řešili následující případ:

Vymysleli nový produkt, dali mu atraktivní jméno, úspěšně jej několik let prodávají… a teď zjistili, že pod stejným jménem začala vyrábět podobný produkt konkurence… a drze si toto jméno zaregistrovala jako ochrannou známku.

Nekalá soutěž?
Parazitování na pověsti?
Klamavé označení výrobků?

Možná. Ale těžko se to bude prokazovat. A ještě hůř soudit.

Přitom stačilo, aby si na začátku zaregistrovali název jako svou vlastní ochrannou známku.

Národní ochranná známka stojí to 5 000 Kč (správní poplatek), plus náklady patentového zástupce (cca 5 – 7 tis., žádost však můžete podat i sami).

A minimálně na 10 let tím získáváte oprávnění užívat toto označení pro uvedené třídy výrobků a služeb exkluzivně jen pro sebe. (Pro prodloužení ochrany stačí každých 10 let zaplatit správní poplatek.)

Co uděláte v následujících 7 dnech proto,
abyste lépe ochránili vaše obchodní jména a názvy? 

Úspěšný týden přeje…

Ale to je NAŠE jméno?! (7) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Co funguje? Nejlepší ochrannou vaší firmy ale samozřejmě zůstává zřetelná odlišnost vaší nabídky od konkurence. A podrobný návod, jak tuto vaši odlišnost nalézt, odhalit a prezentovat zákazníkům, najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje VI