fbpx

Ale zaručíte to? (19)

Slibem prý nezarmoutíš… a řada prodejců, marketérů a firem proto zákazníkům slibuje, co jim na očích vidí.

Ano, naslibovat toho můžeme zákazníkům spoustu.

Ale právě zkušenost, že příslib nebyl naplněn, vede zákazníky k tomu, aby podobné řeči pouštěli skepticky jedním uchem dovnitř a druhým ven.

Jak to překonat?

Tím, že proměníme “planý” příslib v “pevnou” záruku.

Zatímco příslib vytváří obraz toho, co se MOŽNÁ stane, záruka na druhé straně popisuje, co se stane URČITĚ.

Třeba následovně:

Planý příslib: “Abychom rychle reagovali na případné potíže, naši technici jsou připraveni okamžitě vyrazit ke všem nahlášeným závadám.”

Pevná záruka: “Abychom vám zajistili jistotu nepřerušeného provozu, smluvně garantujeme, že servisní technik přijede na vaše pracoviště do 3 hodin od nahlášení závady.”

Co v následujících 7 dnech zákazníkům zaručíte? 

Úspěšný týden přeje…

Ale zaručíte to? (19) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak to udělat s menší námahou? Ano, je to změna jen několika slov… ale přináší výsledky. Řadu svých dnešních prodejních postupů můžete podobně “drobně” upravit tak, aby vám přinášely – bez další práce – větší reakci zákazníků. A unikátní návod, jak právě tyto “drobné, ale účinné” změny provést i u vás, najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje VII