Slibem prý nezarmoutíš… a řada prodejců, marketérů a firem proto zákazníkům slibuje, co jim na očích vidí.
Ano, naslibovat toho můžeme zákazníkům spoustu.
Ale právě zkušenost, že příslib nebyl naplněn, vede zákazníky k tomu, aby podobné řeči pouštěli skepticky jedním uchem dovnitř a druhým ven.
Jak to překonat?
Tím, že proměníme „planý“ příslib v „pevnou“ záruku.
Zatímco příslib vytváří obraz toho, co se MOŽNÁ stane, záruka na druhé straně popisuje, co se stane URČITĚ.
Třeba následovně:
Planý příslib: „Abychom rychle reagovali na případné potíže, naši technici jsou připraveni okamžitě vyrazit ke všem nahlášeným závadám.“
Pevná záruka: „Abychom vám zajistili jistotu nepřerušeného provozu, smluvně garantujeme, že servisní technik přijede na vaše pracoviště do 3 hodin od nahlášení závady.“
Co v následujících 7 dnech zákazníkům zaručíte?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak to udělat s menší námahou? Ano, je to změna jen několika slov… ale přináší výsledky. Řadu svých dnešních prodejních postupů můžete podobně „drobně“ upravit tak, aby vám přinášely – bez další práce – větší reakci zákazníků. A unikátní návod, jak právě tyto „drobné, ale účinné“ změny provést i u vás, najdete kliknutím sem.