Minulý týden jsme z pozice potenciálního zákazníka „hledali“ vaši firmu.
Tentokrát si ale představte, že jste se jako nový zákazník rozhodli u vás něco koupit.
Zatelefonujete do firmy svou objednávku.
Pošlete ji poštou nebo emailem.
Nebo ji sdělíte vašim pracovníkům osobně (třeba s pomocí příbuzného).
Jak rychle získáte reakci?
Mluví s vámi tak, jak si představujete?
Probíhá vše podle vašich představ zákazníka… nebo vás něčím zaskočili?
Nutí vás firma k vypisování papírů, které si mohou pracovníci vyplnit sami?
Musíte něco dělat vy… nebo udělá firma vše za vás?
Očekávají pracovníci firmy od zákazníka znalosti, které nemáte?
Dochází k nepochopitelným prodlevám, čekáním nebo nedorozuměním?
Z pohledu naší firmy je postup nakupování zcela srozumitelný. Pro zákazníky ale mnohdy naše postupy tak samozřejmé nejsou. Přestože jste např. zvyklí objednávky nepotvrzovat a rovnou plnit, pro zákazníka to může být natolik nejasné, že si raději vybere někoho jiného.
Jak si v následujících sedmi dnech prověříte pocity a překážky, které zažívá zákazník, když u vás nakupuje poprvé?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Potřebujete inspiraci? Víte, proč 68% vašich zákazníků uvažuje o odchodu ke konkurenci? Důvody jsou šokující… a přitom tomu můžete jednoduše zabránit. Podrobnosti zjistíte kliknutím sem.