Když jsem nedávno na workshopu jedné firmy (jejíž produkty máte doma) vysvětloval prodejcům, jak uvažují jejich zákazníci, nebyli moc nadšeni:
Požádal jsem je, aby mi udělali seznam pěti důvodů, proč by si měl zákazník koupit právě jejich produkt.
A když byli všichni hotovi, druhým úkolem bylo vzít tužku… a přeškrtnout v tom svém seznamu ty argumenty, které uslyší zákazník i od jejich konkurentů.
O kvalitě totiž všichni tvrdí, že je špičková. A servisu taktéž. A skoro každý dodavatel tvrdí, že “se snaží řešit zákazníkova přání k jeho spokojenosti”.
Na našem workshopu se účastníci ocitli s proškrtaným seznamem a museli jsme tedy pátrat po prodejních argumentech hlouběji, stejnou prověrku můžete ale provést i vy:
Jak prověříte v následujících 7 dnech vaši nabídku tímto “brutálním testem prodejní argumentace”?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak to urychlit? Aby si zákazník vybral právě nás, musíme mít argument, který ostatní nemají. A někdy stačí k získání objednávky jen jeden. Jak jej najít i ve vaší nabídce? Praktický návod, jak odhalit svou “odlišnost od konkurence” (i když prodáváte totéž), najdete kliknutím sem.