fbpx

Čas jako pomocník: Jak uvažují zákazníci #3 (18)

Jsme na tom stejně?

Když si vzpomenete na svá školní léta, psali jste všechny své úkoly ve velkém předstihu a s časovou rezervou? Nebo jste je – stejně jako my ostatní – doháněli až na poslední chvíli?

V Mexiku prý často odpovídají “mañana, zítra”. A u nás upravili vtipálci známé rčení na “Co můžeš udělat dnes, odlož na pozítří a zítra máš volno.”

Odkládání úkolů, práce či rozhodnutí je lidskou přirozeností. Pokud tedy chceme, aby se zákazníci rozhodli k nákupu, musíme je v tom také podpořit. Každá prodejní nabídka by tedy měla mít jasně definovaný termín platnosti. A čím bude tento termín kratší, tím větší budeme mít jistotu, že zákazníci naši nabídku neodložili “na později”.

Lidé reagují na časovou tíseň… a toho můžeme využít v prodeji.

Jak v následujících 7 dnech zakomponujete do vaší nabídky časové omezení?

Úspěšný týden přeje…

Čas jako pomocník: Jak uvažují zákazníci #3 (18) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Nemáte čas? Časové omezení je jen jedním ze způsobů, jak zákazníky “nenásilně” přivést k objednávce a sbírku postupů, které vám v tom pomohou, najdete zde.

Tipy pro zvýšení prodeje III