Každý zákazník má při nákupu strach.
Strach z toho, že výrobek nebude fungovat.
Strach z toho, že objednaná služba neproběhne tak, jak bylo domluveno.
Strach z toho, že realita bude zcela odlišná od slibů prodejců.
Anebo strach z toho, že se na konci objeví nějaká “opomenutá” položka k doplacení.
Pokud tyto obavy zákazníků odhalíme, můžeme je použít při prodeji a rovnou říci:
“Já vím, můžete mít obavy z X. Abychom vás ale ujistili, že taková situace nenastane, provádíme hned tři opatření, která zaručují, že k tomu nemůže dojít: 1, 2 a 3…”
Tím, že obavy zákazníka vyslovíte sám od sebe, ukazujete, že nic neskrýváte. Že stojíte na jeho straně. A že při nákupu u vaší firmy – na rozdíl od konkurence – nemusí mít žádný strach.
Kterých zákazníků se tento týden budete ptát na jejich nákupní obavy?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak na to? Chcete-li nenásilně přivést zákazníky k tomu, aby u vás utratili více při každé transakci, sbírku postupů, které vám v tom pomohou, najdete zde.