fbpx

Čeho se vaši zákazníci bojí? (9)

Každý zákazník má při nákupu strach.

Strach z toho, že výrobek nebude fungovat.
Strach z toho, že objednaná služba neproběhne tak, jak bylo domluveno.
Strach z toho, že realita bude zcela odlišná od slibů prodejců.
Anebo strach z toho, že se na konci objeví nějaká “opomenutá” položka k doplacení.

Pokud tyto obavy zákazníků odhalíme, můžeme je použít při prodeji a rovnou říci:

“Já vím, můžete mít obavy z X. Abychom vás ale ujistili, že taková situace nenastane, provádíme hned tři opatření, která zaručují, že k tomu nemůže dojít: 1, 2 a 3…”

Tím, že obavy zákazníka vyslovíte sám od sebe, ukazujete, že nic neskrýváte. Že stojíte na jeho straně. A že při nákupu u vaší firmy – na rozdíl od konkurence – nemusí mít žádný strach.

Kterých zákazníků se tento týden budete ptát na jejich nákupní obavy?

Úspěšný týden přeje…

Čeho se vaši zákazníci bojí? (9) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

 

P.S. Jak na to? Chcete-li nenásilně přivést zákazníky k tomu, aby u vás utratili více při každé transakci, sbírku postupů, které vám v tom pomohou, najdete zde.

Tipy pro zvýšení prodeje I