Cenová turistika? (11)

Když zákazníka přivedeme výhodnou cenou k nákupu a on pak u nás pokračuje v nakupování za běžné ceny, slevová strategie splnila svůj účel:

Sleva zafungovala jako reklama.
A naše kvalita, péče a služby pak ukázaly, proč má smysl platit naše běžné ceny.

Co když ale slevou přivedeme „cenového turistu“?

Cenoví turisté nemají k dodavateli žádnou loajalitu. Co jsme pro ně udělali včera, je již zapomenuto. A pokud dnes uvidí nabídku konkurence o jeden haléř levnější, bez zaváhání nakoupí tam.

Co s tím udělat?

S radostí je přenechat konkurenci.

Přináší-li totiž cenový turista jen ztráty, rádi mu sami ukážeme, kde to mají ještě levnější.

Jak poradíme v následujících 7 dnech cenovým turistům, na koho se obrátit, aby nakoupili ještě levněji? 

Úspěšný týden přeje…

Cenová turistika? (11) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Co udělat dnes? Když zákazníci argumentují jen cenou, říkají tím vlastně, že mezi vámi a konkurencí není žádný rozdíl. Podrobný návod, jak takový rozdíl nejen najít, ale jak jej potom také zákazníkovi „prodat“ tak, aby chtěl kvůli němu objednat právě u vás, přitom najdete kliknutím sem.


Kategorie

cenového turistu přenechat konkurenci, jak se vyplatí slevová strategie


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...