Když zákazníka přivedeme výhodnou cenou k nákupu a on pak u nás pokračuje v nakupování za běžné ceny, slevová strategie splnila svůj účel:
Sleva zafungovala jako reklama.
A naše kvalita, péče a služby pak ukázaly, proč má smysl platit naše běžné ceny.
Co když ale slevou přivedeme „cenového turistu“?
Cenoví turisté nemají k dodavateli žádnou loajalitu. Co jsme pro ně udělali včera, je již zapomenuto. A pokud dnes uvidí nabídku konkurence o jeden haléř levnější, bez zaváhání nakoupí tam.
Co s tím udělat?
S radostí je přenechat konkurenci.
Přináší-li totiž cenový turista jen ztráty, rádi mu sami ukážeme, kde to mají ještě levnější.
Jak poradíme v následujících 7 dnech cenovým turistům, na koho se obrátit, aby nakoupili ještě levněji?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Co udělat dnes? Když zákazníci argumentují jen cenou, říkají tím vlastně, že mezi vámi a konkurencí není žádný rozdíl. Podrobný návod, jak takový rozdíl nejen najít, ale jak jej potom také zákazníkovi „prodat“ tak, aby chtěl kvůli němu objednat právě u vás, přitom najdete kliknutím sem.