fbpx

Černá díra na objednávky? (26)

Když s klienty hledáme možnosti ke zvýšení prodeje, začínáme vždy tím nejjednodušším:

Odstraňujeme překážky, které dnes brání zákazníkům v nákupu.

  • Prověřujeme, zda zaměstnanci neblokují svými auty parkovací místa pro zákazníky.
  • Kontrolujeme, kam se zákazníci dovolají, když vytočí číslo z našeho inzerátu.
  • Zkoušíme, co se stane, když někdo zavolá v cizím jazyce.
  • Posíláme si fiktivní objednávku, abychom zjistili, jak rychle se jí někdo ujme.
  • A zjišťujeme třeba, s jakou pořídí zákazník v pátek těsně před koncem pracovní doby.

Mnohdy je vše v pořádku. Někdy narazíme na drobnosti. Nedávno jsme ale narazili na případ, kdy objednávky končily rovnou v “černé díře”.

Pracovník, který měl na starost emailovou adresu uvedenou na webových stránkách, totiž odešel pracovat jinam. Ve firmě proto jeho email “logicky” zrušili. Ale zapomněli přitom nastavit na serveru pravidla pro doručování tak, aby další zprávy chodily jeho nástupci. Na emaily, dotazy a objednávky z webu tak několik týdnů nikdo nereagoval. A nebýt náhodné kontroly, nikdo by si toho další týdny či měsíce ani nevšimnul.

Jak v následujících 7 dnech odhalíte, co brání vašim zákazníkům v nákupu?

Úspěšný týden přeje…

Černá díra na objednávky? (26) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Co udělat dnes? Jednoduchý způsob, jak vašim lidem vštípit význam péče o zákazníky, najdete přitom kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje IV