fbpx

Chybí pevná vůle? (39)

Když s klienty probíráme, co všechno dělají pro zvýšení prodeje, narážíme často na “drobnou” překážku:

Místo toho, aby se věnovali aktivitám, které ono zvýšení prodeje přinese, se věnují činnostem, které jsou sice urgentní nebo snadné, ale další objednávky jim to přivést nepomůže.

Jak toto (zcela lidské) odkládání důležitých, ale náročných úkolů prolomit:

1. Stanovit na každý den měřitelný cíl: “Každý den zavolám 10 novým zákazníkům.”

2. Určit jasné časové rozmezí: “Od 9:00 do 11:00 si budu domlouvat schůzky.”

3. A zveřejnit to: Šéf svým podřízeným. A podřízení svému šéfovi.

Právě zveřejnění je klíčem k úspěchu: Sami sobě si lhát do kapsy umíme. Jakmile ale hrozí, že se o našem poklesku dozvědí i ostatní, přirozeně nás to nutí k tomu, abychom onu aktivitu skutečně udělali.

Jak v následujících 7 dnech zveřejníte, co uděláte pro zvýšení prodeje v následujícím týdnu vy osobně? 

Úspěšný týden přeje…

Chybí pevná vůle? (39) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak to popohnat? Pevnou vůli pro kontaktování zákazníků přitom nebudete potřebovat, když vás budou zákazníci vyhledávat sami. Jak to ale udělat? Sbírku postupů, které udělají takový “magnet na zákazníky” z vašich webových stránek, najdete kliknutím kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje VII