fbpx

Co a kdy? (38)

Čas, který máme na prodávání k dispozici, nemůžeme nafouknout.

Každý den se můžeme zabývat:

a. vyhledáváním zákazníků,

b. jednáním se zákazníky,

c. přípravou nabídek,

d. ostatním.

Jestliže máme tedy denně k dispozici jen 8 hodin:

Kolik hodin chceme věnovat vyhledávání zákazníků? (A které hodiny to budou?)
Kolik hodin jednáním se zákazníky? (A které hodiny to budou?)
Kolik přípravou nabídek? (A které hodiny to budou?)
A kolik ostatní činností? (A které hodiny to budou?)

Jak bude vypadat rozvrh vašich dnů na příští týden, abyste skutečně dosáhli zvýšení prodeje? 

Úspěšný týden přeje…

Co a kdy? (38) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak to udělat s menší námahou? Úspěšné a účinné nabídky, které přivádějí zákazníky s objednávkami, přitom nemusíte namáhavě vymýšlet. Abychom vám pomohli kontaktovat zákazníky opakovaně, připravili jsme pro vás celou sérii nabídek, které stačí jen okopírovat a využít pro získání dalších objednávek. Více informací najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje VII