Čas, který máme na prodávání k dispozici, nemůžeme nafouknout.
Každý den se můžeme zabývat:
a. vyhledáváním zákazníků,
b. jednáním se zákazníky,
c. přípravou nabídek,
d. ostatním.
Jestliže máme tedy denně k dispozici jen 8 hodin:
Kolik hodin chceme věnovat vyhledávání zákazníků? (A které hodiny to budou?)
Kolik hodin jednáním se zákazníky? (A které hodiny to budou?)
Kolik přípravou nabídek? (A které hodiny to budou?)
A kolik ostatní činností? (A které hodiny to budou?)
Jak bude vypadat rozvrh vašich dnů na příští týden, abyste skutečně dosáhli zvýšení prodeje?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak to udělat s menší námahou? Úspěšné a účinné nabídky, které přivádějí zákazníky s objednávkami, přitom nemusíte namáhavě vymýšlet. Abychom vám pomohli kontaktovat zákazníky opakovaně, připravili jsme pro vás celou sérii nabídek, které stačí jen okopírovat a využít pro získání dalších objednávek. Více informací najdete kliknutím sem.