Jeden z větších klientů, se kterými pracuji, má problém:
Trh s produkty, které prodávají, se téměř nasytil.
Obměna produktu nastane až za 10 – 20 let.
A majitel proto usilovně přemýšlí o tom, na čem dále vydělávat.
Při konzultaci mi vysvětloval, která další odvětví podnikání považuje za perspektivní. Co by jej bavilo. Kde existují příležitosti. Kde je malá konkurence. Kde je vysoká ziskovost…
… musel jsem jej ale zastavit.
Pustit se do úplně nového oboru podnikání je výzvou… pokud ale chce firmu stabilizovat a proniknout na nový trh co nejdříve, s co nejmenším úsilím a přitom s vysokou jistotou úspěchu, měl by si položit spíše následující otázku:
“Co chtějí/kupují zákazníci, kteří nás už poznali?”
V prodeji je naší největší překážkou často právě první kontakt – prolomení bariéry nedůvěry u člověka, který o nás nikdy neslyšel.
Pokud jsme mu ale už dříve něco prodali – a byl s námi spokojen – naše další nabídka už přichází od “přítele”… a dveře máme obrazně otevřené.
O jaké produkty/činnosti rozšíříte v následujících 7 dnech vaši nabídku?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Nechcete čekat? Sbírku postupů, které vám budou přivádět zpět nejen vaše zákazníky, ale také jejich přátele, najdete kliknutím sem.