Co chtějí koupit? (3)

Jeden z větších klientů, se kterými pracuji, má problém:

Trh s produkty, které prodávají, se téměř nasytil.
Obměna produktu nastane až za 10 – 20 let.
A majitel proto usilovně přemýšlí o tom, na čem dále vydělávat.

Při konzultaci mi vysvětloval, která další odvětví podnikání považuje za perspektivní. Co by jej bavilo. Kde existují příležitosti. Kde je malá konkurence. Kde je vysoká ziskovost…

… musel jsem jej ale zastavit.

Pustit se do úplně nového oboru podnikání je výzvou… pokud ale chce firmu stabilizovat a proniknout na nový trh co nejdříve, s co nejmenším úsilím a přitom s vysokou jistotou úspěchu, měl by si položit spíše následující otázku:

“Co chtějí/kupují zákazníci, kteří nás už poznali?”

V prodeji je naší největší překážkou často právě první kontakt – prolomení bariéry nedůvěry u člověka, který o nás nikdy neslyšel.

Pokud jsme mu ale už dříve něco prodali – a byl s námi spokojen – naše další nabídka už přichází od “přítele”… a dveře máme obrazně otevřené.

O jaké produkty/činnosti rozšíříte v následujících 7 dnech vaši nabídku? 

Úspěšný týden přeje…

Co chtějí koupit? (3) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Nechcete čekat? Sbírku postupů, které vám budou přivádět zpět nejen vaše zákazníky, ale také jejich přátele, najdete kliknutím sem.


Kategorie

jak rozšířit nabídku, nabídka přichází od přítele


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...