Každý obchodník by měl vědět, co je u jeho zákazníků nového.
A protože jsem minule zmínil Google Alerts, měl bych dodat, že je můžeme použít také pro sledování zpráv o našich zákaznících.
Stačí totiž nastavit upozornění tak, aby nám hlásili stránky, na kterých se objeví jméno našeho zákazníka.
A podle toho, co tam budou o zákazníkovi psát, mu můžeme např. gratulovat k povýšení, pochválit jeho investici nebo okomentovat jeho rozhodnutí.
Mnohdy budeme jediní, kteří to udělají.
Jak v následujících 7 dnech použijete Google Alerts ke sledování novinek o důležitých zákaznících?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak to urychlit? Zjistíme-li co je nového u zákazníků, můžeme jim navrhnout další doplňující služby nebo produkty. A chcete-li nenásilně přivést zákazníky k tomu, aby u vás utratili více při každé transakci, sbírku postupů, které vám v tom pomohou, najdete zde.