Co je zajímá? (22)

V minulém tipu jsme si říkali, že pokud má náš firemní zpravodaj upoutat pozornost, musí 80 % tvořit zajímavý obsah… a jen 20 % reklama.

Jenže, co by mělo být oním “atraktivním” obsahem?

Vtipy?
Obrázky polonahých slečen?
Nebo bulvární novinky?

Vůbec ne… a zákazníci to od nás ani nečekají.

Protože si od nás ale koupili výrobek či službu s nějakým cílem, měli bychom plnění tohoto cíle promítnout i do obsahu zpravodaje.

A nemusí to být složité:

Jeden z nejúspěšnějších zpravodajů, které jsem kdy viděl, měl např. jen čtyři stránky, černobílou podobu a vůbec nepopisoval, co dotyčná firma vyrábí či jakou novinku právě vymyslela.

Pracovníci začínali přípravu každého zpravodaje otázkou: Co trápí naše zákazníky tento měsíc… a co jim můžeme poradit jako řešení? A protože vlastně sbírali jen časté otázky a připravovali k nim odpovědi, příprava zpravodaje nebyla tak bolestivá.

Ano, do každého zpravodaje byl vždy vložen samostatný leták s aktuální nabídkou a zásilka tedy reklamu obsahovala. Protože ale zpravodaj přinášel důležité informace, zákazníci každé vydání skutečně četli. A když při pročítání narazili na reklamu, která ukazovala, jak pomocí prezentovaného produktu problém také vyřešit, k uzavření objednávky už potom stačilo jen málo.

Jak v následujících 7 dnech upravíte obsah vašeho zpravodaje tak, aby více řešil přání a problémy vašich zákazníků?

Úspěšný týden přeje…

Co je zajímá? (22) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak si to usnadnit? Pokud se chcete naučit, jak psát vaše nabídky tak, aby na ně vždy reagovalo maximum zákazníků, podrobný návod najdete kliknutím sem.


Kategorie

jaké řešení poradíme ve zpravodaji, změny ve zpravodaji


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...