Když s klienty hledáme způsoby, jak zvýšit prodej, upozorňuji je na lidskou vlastnost, která nám pomůže:
Rádi totiž kupujeme to, co kupují ostatní.
Požadují-li tedy zákazníci při nákupu výrobku X běžně také výrobek Y, měli by se to dozvědět i noví zájemci.
Od ostatních se sice chceme mnohdy odlišit, když ale nakupujeme, jsou to právě nákupy ostatních, které z nás snímají strach ze špatného rozhodnutí.
Máme pocit, že když to kupují i ostatní, asi to bude vyzkoušené, prověřené a funkční.
A protože se nechceme při nákupu spálit, k rozhodnutí koupit Y nám mnohdy stačí informace, že “ostatní jej společně s X také kupují”.
Jak v následujících 7 dnech sdělíte zákazníkům, co dalšího kupují ostatní s produktem, který si zákazník vybral?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Co funguje? Ke zvýšení průměrné hodnoty nákupů vede řada možností a sbírku těch nejlepších najdete zde.