Co motivuje zákazníky: Koláče bez práce (36)

Jako děti jsme skoro v každé pohádce slýchávali, že „bez práce nejsou koláče“.

Když jsme ale později zjistili, že někteří mají koláče, i když nepracují, začalo nám to vrtat hlavou. A od té doby si říkáme, že tomu musíme přijít na kloub.

Stejně uvažují i naši zákazníci a „výsledky bez námahy“ jsou tak velkým motivátorem.

Motivátor č. 6 – Zákazníci chtějí mít výsledky bez práce.
Každý z nás, kdo se někdy snažil zhubnout, to zná. Víme, že máme méně jíst a více se pohybovat. Jenže to od nás vyžaduje námahu. Mnohem atraktivnější jsou nabídky doplňků, které nám slibují, že stačí každý den jen spolknout jednu pilulku a „výsledky se dostaví samy“.

Pokud si chceme udržet dobré jméno a neztratit zákazníky díky nereálným slibům, nemůžeme přirozeně slibovat nesplnitelné. Pokud ale naše produkty a služby skutečně a prokazatelně zákazníkům pomáhají získat lepší výsledky s menší námahou (např. lepším využitím technologie, postupu, organizace, materiálů apod.), pak právě na tento argument budou slyšet.

Jak v následujícím týdnu upravíte svou nabídku tak, abyste více upozornili na fakt, že vaše produkty a služby pomáhají dosáhnout lepších výsledků s menším úsilím?

Úspěšný týden přeje…

Co motivuje zákazníky: Koláče bez práce (36) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak si to usnadnit? Koláče bez práce to sice nebudou, můžu vám ale slíbit, že ke zvýšení prodeje nebude vůbec potřeba, abyste zůstali v práci o jedinou minutu navíc. Jak to uděláme? Pokud chcete zvýšit prodej, aniž by vás to stálo velké úsilí nebo spoustu času, překvapivě účinné a přitom jednoduché metody najdete kliknutím sem.


Kategorie

argument na který slyšíme, výsledek bez námahy


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...