Jako děti jsme skoro v každé pohádce slýchávali, že „bez práce nejsou koláče“.
Když jsme ale později zjistili, že někteří mají koláče, i když nepracují, začalo nám to vrtat hlavou. A od té doby si říkáme, že tomu musíme přijít na kloub.
Stejně uvažují i naši zákazníci a „výsledky bez námahy“ jsou tak velkým motivátorem.
Motivátor č. 6 – Zákazníci chtějí mít výsledky bez práce.
Každý z nás, kdo se někdy snažil zhubnout, to zná. Víme, že máme méně jíst a více se pohybovat. Jenže to od nás vyžaduje námahu. Mnohem atraktivnější jsou nabídky doplňků, které nám slibují, že stačí každý den jen spolknout jednu pilulku a „výsledky se dostaví samy“.
Pokud si chceme udržet dobré jméno a neztratit zákazníky díky nereálným slibům, nemůžeme přirozeně slibovat nesplnitelné. Pokud ale naše produkty a služby skutečně a prokazatelně zákazníkům pomáhají získat lepší výsledky s menší námahou (např. lepším využitím technologie, postupu, organizace, materiálů apod.), pak právě na tento argument budou slyšet.
Jak v následujícím týdnu upravíte svou nabídku tak, abyste více upozornili na fakt, že vaše produkty a služby pomáhají dosáhnout lepších výsledků s menším úsilím?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak si to usnadnit? Koláče bez práce to sice nebudou, můžu vám ale slíbit, že ke zvýšení prodeje nebude vůbec potřeba, abyste zůstali v práci o jedinou minutu navíc. Jak to uděláme? Pokud chcete zvýšit prodej, aniž by vás to stálo velké úsilí nebo spoustu času, překvapivě účinné a přitom jednoduché metody najdete kliknutím sem.