fbpx

Co motivuje zákazníky: Pochvala a obdiv (37)

Psychologové to opakují už několik let:

Mnoho lidí touží jednoduše po tom, aby je někdo pochválil.

Chceme-li získat od zaměstnanců vyšší výkon, máme je chválit. Chceme-li si udržet partnerské vztahy, máme svému partnerovi občas vyseknout poklonu. A chceme-li prodat naše produkty, máme zákazníkům ukázat, jak po jejich nákupu získají pochvalu zase oni.

Motivátor č. 7 – Zákazníci chtějí být pochváleni a obdivováni.
Potřeba být oceněn, pochválen, obdivován a milován patří mezi základní lidské touhy.

Nikdo z nás nechce být osamělý, chceme mít přátele, chceme prožívat lásku, chceme se cítit oceněni, milováni, obdivováni a uznáváni. Tato potřeba je mnohdy natolik velká, že má pro nás větší hodnotu, než X ušetřených procent z nákupní ceny u levnější konkurence.

Chceme-li tedy využít tento motiv k prodeji, můžeme zákazníka sami pochválit. Zejména bychom ale měli najít způsob, jak může získat další pochvalu od svých přátel a kolegů tím, že vybere právě náš produkt.

Za co v následujícím týdnu pochválíte vaše zákazníky a jak mohou získat další pochvalu od svých kolegů, přátel, šéfů a kamarádů nákupem právě vašich produktů?

Úspěšný týden přeje…

Co motivuje zákazníky: Pochvala a obdiv (37) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Co udělat dnes? Pokud chcete získat “pochvalu a obdiv” za vaše prodejní úspěchy i vy, nyní můžete k vaší firmě přivést i zákazníky, kteří dnes nakupují u konkurence. Podrobný návod, jak při tom postupovat a stát se s konkurencí nesrovnatelným, najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje II