Psychologové to opakují už několik let:
Mnoho lidí touží jednoduše po tom, aby je někdo pochválil.
Chceme-li získat od zaměstnanců vyšší výkon, máme je chválit. Chceme-li si udržet partnerské vztahy, máme svému partnerovi občas vyseknout poklonu. A chceme-li prodat naše produkty, máme zákazníkům ukázat, jak po jejich nákupu získají pochvalu zase oni.
Motivátor č. 7 – Zákazníci chtějí být pochváleni a obdivováni.
Potřeba být oceněn, pochválen, obdivován a milován patří mezi základní lidské touhy.
Nikdo z nás nechce být osamělý, chceme mít přátele, chceme prožívat lásku, chceme se cítit oceněni, milováni, obdivováni a uznáváni. Tato potřeba je mnohdy natolik velká, že má pro nás větší hodnotu, než X ušetřených procent z nákupní ceny u levnější konkurence.
Chceme-li tedy využít tento motiv k prodeji, můžeme zákazníka sami pochválit. Zejména bychom ale měli najít způsob, jak může získat další pochvalu od svých přátel a kolegů tím, že vybere právě náš produkt.
Za co v následujícím týdnu pochválíte vaše zákazníky a jak mohou získat další pochvalu od svých kolegů, přátel, šéfů a kamarádů nákupem právě vašich produktů?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Co udělat dnes? Pokud chcete získat „pochvalu a obdiv“ za vaše prodejní úspěchy i vy, nyní můžete k vaší firmě přivést i zákazníky, kteří dnes nakupují u konkurence. Podrobný návod, jak při tom postupovat a stát se s konkurencí nesrovnatelným, najdete kliknutím sem.