Pokud jste na tom stejně jako já, největší problém máte s časem. Každý den máme k dispozici jen 24 hodin… a další nemůžeme získat, i kdybychom si připlatili.
Tentýž problém mají naši zákazníci. A právě proto je čas dalším motivátorem k nákupu.
Motivátor č. 3 – Zákazníci chtějí ušetřit čas.
Zaměstnaní lidé chtějí získat více času na zábavu. Extroverty potěší, když jim váš produkt či služby sníží čas nutný pro administrativu, kterou nesnáší. A všichni chceme získat čas na aktivity, které nás baví a přináší nám potěšení.
Nestačí ale jen sdělit „náš produkt pomáhá šetřit čas“. Musíme udělat ještě jeden krok: ukázat zákazníkovi, jak se tato úspora času projeví v jeho životě.
Pomáhá-li tedy náš produkt šetřit čas, naším argumentem není fakt, že zákazník získá o hodinu denně navíc. Tuto holou informaci totiž pustí jedním uchem dovnitř a druhým ven.
Argumentem, který zákazníka zasáhne, se tato informace stane až v momentě, kdy dodáme, že náš produkt mu ušetří každý den hodinu času… a on tak – třeba jako vášnivý lyžař – získá „každý týden dalších sedm bezstarostných hodin lyžování v čerstvém prašanu.“
Jak v následujícím týdnu upravíte svou nabídku tak, aby ukazovala zákazníkům, kolik času navíc získají… a jak jej mohou využít?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak to udělat s menší námahou? Pokud chcete získat více času na „lyžování v prašanu“ i vy, mnoho svých dnešních prodejních postupů můžete drobně upravit tak, aby vám přinášely – bez další práce – mnohem lepší výsledky. Unikátní návod, jak právě tyto „drobné, ale účinné“ změny provést i u vás, najdete kliknutím sem.