fbpx

Co motivuje zákazníky: Výdělek (31)

Protože se často odvolávám na pravidlo, že zákazník nekupuje náš produkt, ale to, co mu tento produkt přinese, v následujících sedmi dílech této série se společně podíváme na to, co zákazníky skutečně motivuje k nákupu.

Mnoho lidí totiž tvrdí, že je to nejnižší cena… ale ti samí pak musí uznat, že doma nemají jen ty nejlevnější produkty, které na trhu existují. Cena je samozřejmě důležitá, stejně tak jsou ale důležité i ostatní faktory.

Motivátor č. 1 – Zákazníci chtějí vydělat peníze.
Pokud prodáváme naše produkty dalším firmám a ony je prodávají zase dále, nekupují si od nás produkty… ale příležitost vydělat na jejich prodeji.

Jsou-li zákazníci soukromé osoby, jejich cílem může být vyšší výdělek v zaměstnání, vyšší výnos jejich investic nebo třeba to, že dají v zaměstnání výpověď a začnou podnikat (s představou vyššího příjmu).

Motiv vyššího výdělku není přirozeně univerzální a nestačí jen prohlásit “kupte si náš produkt a vyděláte více”. K tomu, abychom zákazníka přesvědčili, musíme toto základní prázdné prohlášení naplnit obsahem. Tedy vysvětlením, jak to funguje, proč je možné vydělat více a kolik už třeba s naší pomocí ostatní vydělali.

Jak v následujícím týdnu upravíte svou nabídku tak, aby ukazovala zákazníkům, jak jim pomůžete vydělat více peněz?

Úspěšný týden přeje…

Co motivuje zákazníky: Výdělek (31) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Nemáte čas? Pokud chcete rychle poznat metody, kterými vaše zákazníky přesvědčit k nákupu, sbírku těch nejlepších najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje II