Co motivuje zákazníky: Zdraví (35)

Každý den v novinách čteme, jak naše populace stárne. Slyšíme, jak rostou tržby firem, které prodávají vitaminy. A dozvídáme se, že novým trendem je sportovat i ve vyšším věku.

To vše je potvrzení základního lidského motivu: Touha být zdravý.

Motivátor č. 5 – Zákazníci chtějí být zdraví/žít déle/zbavit se bolesti.
K tomu, abychom využili tento motiv k prodeji, nestačí ale jen říci “kupte si X a budete zdraví”. Pokud totiž prodáváme cokoliv, co funguje jako prevence, máme jednoho velkého nepřítele: lidskou lenost a pasivitu.

Můžeme sice apelovat na fakt, že náš produkt pomáhá udržovat zákazníkovi zdraví, pokud to ale od zákazníka bude vyžadovat úsilí, bojujeme mnohdy s větrnými mlýny.

Mnohem lepších výsledků dosáhnou přitom ve stejném oboru ti, kteří místo “zdraví” prodávají “odstranění bolesti”. Právě z bolesti máme totiž velký strach. Bolest ale nemusí být fyzická. Bolest může být také finanční, partnerská, sociální nebo psychická.

Dokážeme-li ale najít v našem produktu či službě návaznost na prodloužení zdraví či odstranění aktuální či případné bolesti, máme další motivátor, kterým zákazníka přesvědčit k nákupu.

Jak v následujícím týdnu upravíte svou nabídku tak, aby ukazovala zákazníkům, jak jim pomůže prodloužit zdraví nebo je zbavit bolesti?

Úspěšný týden přeje…

Co motivuje zákazníky: Zdraví (35) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Co teď? Pokud si chcete udržet své psychické zdraví i vy (a zbavit se bolesti ze ztráty zakázek levnější konkurenci), pak konkrétní a specifické postupy, jak nad ní vyhrát najdete kliknutím sem.


Kategorie

finanční bolest, motivátor zdraví


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...