Co můžeme skutečně stihnout… (44)

Následující čísla jsou neúprosná:

Každý rok máme k dispozici jen cca 2.000 pracovních hodin.

– Pokud nám prvotní návštěva zákazníka zabere 2 hodiny, jeden člověk jich může za rok navštívit jen 1.000.

– Pokud trvá příprava nabídky 3 hodiny, jeden člověk jich za rok připraví maximálně 666.

– A pokud zabere zakázka 20 hodin práce, jeden člověk zvládne za rok jen 100 realizací.

Co když musí ale všechny úkoly zvládnout jeden člověk… vy?

Hodiny strávené vysedáváním se zákazníky jsou hodiny, které nám budou chybět při realizaci. Více času investovaného do přípravy nabídky se projeví v menším počtu oslovených zákazníků. A pokud se budeme donekonečna piplat s každou zakázkou, naše nabídky nebudou tak propracované.

Tužka, papír a kalkulačka rychle odhalí, že kombinace hledání zákazníků/příprava nabídek/realizace zakázky musí být v poměru.

A jakmile tento poměr stanovíte pro váš obor podnikání, rychle vám pak v praxi odhalí, kde časem plýtváte a kam ho máte naopak investovat více.

Jak si v následujících 7 dnech nastavíme ideální poměr mezi hledáním zákazníků, přípravou nabídek a realizací zakázky? 

Úspěšný týden přeje…

Co můžeme skutečně stihnout... (44) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak nejrychleji? Jednoduchý způsob, jak získat objednávku, je přitom oslovit stávající zákazníky. Sbírku nápadů, jak dosáhnout toho, aby u vás zákazníci nakupovali opakovaně, najdete kliknutím sem.


Kategorie

ideální poměr mezi hledáním a přípravou, kolik času strávíme k přípravě nabídky


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...