Jednoduchá otázka:
Jak často se navštěvujete s lidmi, kteří mají naprosto odlišné politické názory? A jak příjemný pocit máte z diskuse s člověkem, který shazuje všechny, kteří mají stejné vzdělání, jako vy?
Za přátele si vybíráme ty, kteří mají k životu zhruba stejný přístup, jako my sami. A s lidmi podobného ražení se stýkáme také v práci, ve škole nebo ve sportovních oddílech a asociacích. Rádi se setkáváme s lidmi, kteří jsou nám podobní. A rádi také nakupujeme produkty a služby, které nakupují nám podobní.
Chceme-li tedy více prodávat, měli bychom zákazníkům ukazovat, že naše produkty kupují i další lidé, se kterými sdílejí stejné hodnoty, bydliště, povolání, věk nebo třeba koníčky.
Lidé se rádi stýkají s těmi, kteří mají podobné názory… a toho můžeme v prodeji využít.
Jak v následujících dnech odhalíte společné pojítko mezi vašimi zákazníky… a začnete je více zdůrazňovat při prodejních aktivitách?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Potřebujete inspiraci? Vtipálci namítnou, že společným jmenovatelem všech zákazníků je fakt, že požadují slevu. Když ale zákazník říká „u konkurence to mají levnější“, dává tím vlastně také najevo, že nepochopili rozdíl mezi naší a konkurenční nabídkou… a vybírají tedy toho levnějšího. Chcete-li poznat, jak zákazníkům účinně zdůvodnit vaše vyšší ceny, praktický návod najdete kliknutím sem.