Co se k tomu hodí? (13)

Přestože je slovo “prodejce” považováno v některých intelektuálních kruzích za urážku, já osobně jsem na svou práci jako prodejce hrdý.

A to proto, že lidem pomáhám řešit jejich problémy rychleji a s menší námahou.

Pokud své povolání berete stejně – jako prodejce zájezdů například pomáháte lidem odpočívat, jako prodejce vitamínů se staráte o jejich zdraví nebo se jako prodejce brzdových destiček staráte o jejich bezpečnost – následující tip se vám bude také hodit.

Pokud totiž plníme svou roli dobře a nepřemýšlíme o tom, “co dalšího bychom zákazníkovi mohli prodat”… ale spíše “co dalšího by mu pomohlo vyřešit jeho problém” můžeme mu totiž před uzavřením objednávky říci také:

“K tomuto produktu se hodí také X. Chcete se na něj podívat?”

Nebo…

“K tomuto produktu se hodí také X. Můžu vám jej doplnit do objednávky?

Pokud se zákazníky nejednáme osobně, ale posíláme jim například katalog, stejného cíle dosáhneme tím, že u každé fotografie produktu uvedeme také další, které jeho účinnost či užitek dále podporují.

Nevnucujeme.
Netlačíme zákazníka do nákupu.
Pouze ukazujeme, co dalšího by mu pomohlo.

A protože tímto způsobem přebíráme iniciativu a zákazníkovi stačí na naši nabídku jen kývnout, současně tím i zvyšujeme prodej.

Jak v následujících sedmi dnech změníte váš systém prodeje, aby zákazník u každého nákupu věděl, co dalšího se mu k vybranému produktu bude hodit?

Úspěšný týden přeje…

Co se k tomu hodí? (13) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Nemáte čas? Pokud chcete zvýšit prodej, aniž by vás to stálo velké úsilí nebo spoustu času, překvapivě účinné a přitom jednoduché metody najdete kliknutím sem.


Kategorie

vybraný produkt navíc, změna prodeje


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...