Všichni sice tvrdíme, že se rozhodujeme vždy samostatně…
… statistiky pak ale dokazují, že se chováme masově:
Co kupuje většina, to si totiž často koupíme i my.
Pokud tedy jako prodejci přicházíme za zákazníkem a nabízíme naše produkty a služby, součástí prezentace by měla být i informace o tom, „co kupují ostatní zákazníci“.
Pokud totiž zákazníci nemají čas, chuť nebo náladu zjišťovat o nabídce podrobnosti, sáhnou často po nejpopulárnější variantě. Právě proto, že je populární.
Volba ostatních snímá z nových zákazníků břímě rozhodování. Výběrem žádaného produktu snižují své riziko. A informace o nákupní popularitě určitého produktu tak působí, jako specifický typ záruky, že nákupem této varianty nešlápnou vedle.
Jak v následujících 7 dnech ukážete zákazníkům, co kupují ostatní?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Potřebujete inspiraci? Víte, proč mí klienti nejčastěji požadují průvodce „Jak úspěšně prodávat za plné ceny, i když je konkurence levnější a zákazníci vás tlačí do slev“? Odpověď najdete kliknutím sem.