fbpx

Co tím myslíme? (46)

Nedávno jsem viděl průzkum, ve kterém se 80 % manažerů přiznalo, že v písemných zprávách používají složitá souvětí a cizí slova, aby vypadali vzdělaněji.

Moderní slovíčka typu workflow procesů, zvyšování response, využívání interní znalostní databáze nebo alokace finančních prostředků možná na někoho působí.

Pokud ale píšeme zákazníkům a naším cílem je prodat, musíme zejména dosáhnout toho, aby pochopili přínosy toho, co jim slibujeme.

Znamená to, že máme psát nabídky jazykem školáků základní školy? Ne.

Pokud ale předkládáme/posíláme zákazníkům odborné texty, nemusíme se schovávat za odbornou hatmatilku… ale můžeme ji např. v průvodním dopise říci rovnou:

“Na následujících stranách najdete podrobné odborné vysvětlení toho, jak bude zásah našich techniků probíhat a jaké aktivity budou ve vaší společnosti provádět. Jejich cíl je jednoduchý: Ušetřit vašim pracovníkům 20 minut denně, zvýšit rychlost vašich počítačů o 15 % a odstranit tak zbytečné prostoje, které vám dnes způsobuje pomalá technika a organizace práce. Při úspoře 20 minut na pracovníka denně dosáhnete… “

Jak v následujících 7 dnech doplníte vaše odborné texty o přímočaré vysvětlení výsledků, které zákazníkům přinesete? 

Úspěšný týden přeje…

Co tím myslíme? (46) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Nechcete čekat? Chcete-li zákazníka následně přivést k nákupu, sbírku osvědčených postupů najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje III