Co vás spojuje s vašimi zákazníky? (50)

Všimli jste si někdy, jak jsou vám sympatičtí lidé, kteří znají stejné lidi, co vy? Jakou sounáležitost cítíte, když zjistíte, že dotyčný studoval na stejné škole? Nebo když na silnici potkáte totožné auto s tím, co řídíte… a navíc vidíte, že má kromě prvních pár znaků shodnou SPZ?

Máme pocit, že nás s nimi něco spojuje. A že jsou nám tedy bližší, než ostatní.

Rozumově si sice můžeme říkat, že to je hloupost a ve skutečnosti nás nic nepojí.

Tento psychologický jev ale postihuje každého člověka.

A můžeme jej proto využít i v prodeji.

Jak?

Až se před vámi příště zákazník přihlásí k nějakému koníčku, zkušenosti, práci, místu nebo jakémukoliv zážitku, který máte za sebou také, nezapomeňte to dát najevo.

Každá maličkost, kterou se zákazníkem sdílíme, nás dělá v jeho očích sympatičtějšími. A každý metr, o který se mu přiblížíme, je současně metr, o který se vzdaluje od naší konkurence.

Jak v následujících sedmi dnech vypátráte a upozorníte na zážitky/zkušenosti/osudy, které s vašimi zákazníky sdílíte?

Úspěšný týden přeje…

Co vás spojuje s vašimi zákazníky? (50) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Co udělat dnes? Pokud chcete, aby u vás zákazníci nakupovali opakovaně, sbírku nápadů, jak toho dosáhnout, najdete kliknutím sem.


Kategorie

podobné osudy, stejné zážitky


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...