Co ve skutečnosti prodáváte po telefonu? (12)

Minulý týden jsme si říkali, že o úspěšnosti písemných nabídek rozhoduje první věta.

Stejný postup ale můžeme použít např. i při telefonování a sjednávání schůzek.

Mnoho firem se snaží při sjednávání schůzek po telefonu prezentovat celou svou nabídku. Stejně jako v písemné nabídce máme ale i po telefonu jen pár vteřin na to, abychom zákazníka zaujali… jinak nám položí sluchátko.

Můžeme tedy začít oním klasickým:

“Dobrý den pane X, volám abych si domluvil schůzku. Chtěl bych vám představit naši firmu, co děláme, jak pracujeme a nabídnout vám naše produkty…”

Anebo můžeme totéž přeformulovat tak, aby to zákazníka zaujalo:

“Dobrý den pane X. Vím, že vaše firma používá X a protože jsme připravili návod, jak můžete při X ušetřit až 35.000 Kč měsíčně, rád bych se za vámi na pět minut zastavil a předal vám jej osobně…”

Při sjednávání schůzek po telefonu neprodáváme ještě naši nabídku. Jediné, o co se snažíme, je získat souhlas se schůzkou. A z našeho úvodu a celého rozhovoru musí tedy vyplynout, že je pro zákazníka výhodné nám těch pár minut věnovat.

Jak tento týden vyzkoušíte tento způsob sjednávání schůzek po telefonu?

Úspěšný týden přeje…

Co ve skutečnosti prodáváte po telefonu? (12) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

 

P.S. Jak to popohnat? Pokud chcete zvýšit prodej, aniž by vás to stálo velké úsilí nebo spoustu času, překvapivě účinné a přitom jednoduché metody najdete kliknutím sem.


Kategorie

písemná nabídka, slova která zaujmou


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...