Co způsobuje “holá” cena… (3)

Víte, jak vaši pracovníci odpovídají na otázku: “Kolik to stojí?”

Pokud zákazníkovi odpoví cenou: “Cena je 24.500 Kč”, často uslyší pouhé “Děkuji, já se když tak ozvu…” a následně zákazníka vidí nakupovat u levnější konkurence.

Zákazníkovo chování je ale přirozené:

Protože neměl k porovnání žádné další údaje, vybral si toho, kdo je levnější.

Nikdo mu totiž neřekl, že dodáváte vaše produkty o tři dny rychleji než ostatní.
Nikdo mu neřekl, že nemusí platit hned, ale až po převzetí.
A nikdo mu neřekl, že mu produkt každý rok zdarma zkontrolujete a nastavíte.

Jak v následujícím týdnu prověříte reakce vašich pracovníků na otázku “Kolik to stojí?”

Úspěšný týden přeje…

Co způsobuje "holá" cena... (3) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

 

P.S. Jak na to? Pokud vás trápí levnější konkurence a chcete úspěšně prodávat, i když jste o něco dražší, konkrétní a specifické postupy, jak nad ní vyhrát najdete kliknutím sem.


Kategorie

cena, cenotvorba


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...