Víte, jak vaši pracovníci odpovídají na otázku: „Kolik to stojí?“
Pokud zákazníkovi odpoví cenou: „Cena je 24.500 Kč“, často uslyší pouhé „Děkuji, já se když tak ozvu…“ a následně zákazníka vidí nakupovat u levnější konkurence.
Zákazníkovo chování je ale přirozené:
Protože neměl k porovnání žádné další údaje, vybral si toho, kdo je levnější.
Nikdo mu totiž neřekl, že dodáváte vaše produkty o tři dny rychleji než ostatní.
Nikdo mu neřekl, že nemusí platit hned, ale až po převzetí.
A nikdo mu neřekl, že mu produkt každý rok zdarma zkontrolujete a nastavíte.
Jak v následujícím týdnu prověříte reakce vašich pracovníků na otázku „Kolik to stojí?“
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak na to? Pokud vás trápí levnější konkurence a chcete úspěšně prodávat, i když jste o něco dražší, konkrétní a specifické postupy, jak nad ní vyhrát najdete kliknutím sem.