Co zrušíme? (16)

Minule jsme si říkali, co nového můžeme udělat proto, aby za námi přicházelo více nových zákazníků.

Znamená to ale, že se máme hnát stále za novými nápady?

Ano i ne.

Faktem je, že žádná “zázračná” metoda pro získávání nových zákazníků neexistuje.
Nové zákazníky přivedeme vždy jen promyšlenou a usilovnou prací.
Současně ale platí, že pokud nám tato práce nepřináší výsledky, měli bychom jí zanechat.

Ano, hledáme další metody, jak přivést nové zákazníky. Jakmile ale zjistíme, že daný postup není pro nás a naši firmu vhodný, je zbytečné, abychom jej ve stejném provedení marně opakovali.

Které neproduktivní marketingové aktivity zastavíte v následujících 7 dnech?

Úspěšný týden přeje…

Co zrušíme? (16) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak to popohnat? Náhradní nové a účinné nabídky, které přivádějí zákazníky s objednávkami, potom nemusíte vymýšlet. Stačí jen okopírovat nabídky, které se již osvědčily… a jejich sbírku najdete kliknutím sem.


Kategorie

neproduktivní marketingové aktivity, zbytečné opakování nevhodných metod


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...