V minulém dílu jsme si říkali, že naši nabídku nestačí jen oznámit, ale že musíme obsah našeho sdělení také atraktivně formulovat.
Nemusí jít ale o květnatá slova či poetické výtvory.
Tutéž akční nabídku totiž můžeme představit různými způsoby:
-
- A. Dva za cenu jednoho
-
- B. Kupte jeden, druhý dostanete zdarma
-
- C. 50% sleva
- D. Za poloviční cenu
Všechny varianty nabízejí v podstatě stejnou slevu… jejich dopad na zákazníky bude ale pokaždé jiný.
Která varianta přivede více zákazníků? Často vyhrává varianta B – nabízí totiž produkt zdarma – generalizovat to ale nelze, protože v různých oborech mají různé zkušenosti.
Ve vaší firmě si to ale můžete otestovat třeba tím, že u letákových/dopisních akcí vytisknete každou třetinu s jiným textem, podmíníte nákup předložením nabídky a následně spočítáte, která varianta měla mezi zákazníky největší úspěch.
Jestliže A přivede 10 zákazníků, B 20 zákazníků a C 10 a D 10 zákazníků, příště budeme opakovat variantu B. A budeme také vědět, že jsme tímto jednoduchým testem zdvojnásobili návratnost naší investice.
Jak v následujících sedmi dnech zkusíte přeformulovat vaši nabídku a vyhodnotíte odezvu na každou variantu?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak to popohnat? Přestože výše uvedené varianty nabízejí obdobnou slevu, první dvě vám – při stejném počtu objednávek – přinesou oproti zbývajícím dvěma dvojnásobné tržby. Chcete-li získat další nápady, jak zákazníky nenásilně přivést k tomu, aby u vás utratili více při každé transakci, sbírku těch nejlepších najdete kliknutím sem.