Pokud se vaše produkty a služby hodí jako dárky, můžete tohoto využít ke zvýšení prodeje.
Mnoho lidí totiž před oslavami, výročími a narozeninami tápe nad tím, čím oslavence obdarovat.
Nechtějí předávat jen „studené“ peníze.
Nechtějí ale ani dát něco, co obdarovaný s nezájmem odloží.
A chytří obchodníci právě pro tyto situace připravují dárkové certifikáty.
Dárkový certifikát totiž dárci umožní, aby ukázal, že ví, o co se oslavenec zajímá (např. rybolov). Nechává ale na obdarovaném, aby si vybral konkrétní nástroj, který se mu bude hodit do sbírky (např. multiplikátor s integrovaným počítadlem šňůry).
Zatím neříkám nic nového… dárkové certifikáty všichni známe… většina obchodníků ale nevyužívá jejich plný potenciál:
Často je zmiňují pouze mimochodem. Na webových stránkách o nich bývá jen jednořádková zmínka. A když zákazník o certifikát skutečně požádá, začnou přemýšlet, jak jej vlastně vytvořit.
Pokud ale chceme dárkových certifikátů prodat více, musíme k jejich nabídce přistoupit stejně, jako k jakémukoliv jinému produktu:
-
- 1. Oslovit naše zákazníky cílenou nabídkou.
-
- 2. Upoutat pozornost např. příslibem „Tentokrát bude mít z vašeho dárku upřímnou radost…“.
-
- 3. Vysvětlit nabídku a případné zvýhodnění.
-
- 4. Ukázat certifikát tak, aby zákazník viděl, že samotný certifikát už bude hezkým dárkem sám o sobě.
-
- 5. Vyzvat k nákupu/objednání certifikátů různých hodnot.
-
- 6. Mít certifikáty již připravené k okamžitému předání.
Jak v následujících 7 dnech „prodáte“ zákazníkům možnost využití dárkových certifikátů?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Chcete výsledky? Dárkové certifikáty mají navíc tu výhodu, že do vaší firmy přivádí nové zákazníky. A pokud chcete, aby k vám zákazníci vodili i své přátele a známé, sbírku osvědčených postupů najdete kliknutím sem.