fbpx

Dárkový certifikát? (46)

Pokud se vaše produkty a služby hodí jako dárky, můžete tohoto využít ke zvýšení prodeje.

Mnoho lidí totiž před oslavami, výročími a narozeninami tápe nad tím, čím oslavence obdarovat.

Nechtějí předávat jen “studené” peníze.
Nechtějí ale ani dát něco, co obdarovaný s nezájmem odloží.
A chytří obchodníci právě pro tyto situace připravují dárkové certifikáty.

Dárkový certifikát totiž dárci umožní, aby ukázal, že ví, o co se oslavenec zajímá (např. rybolov). Nechává ale na obdarovaném, aby si vybral konkrétní nástroj, který se mu bude hodit do sbírky (např. multiplikátor s integrovaným počítadlem šňůry).

Zatím neříkám nic nového… dárkové certifikáty všichni známe… většina obchodníků ale nevyužívá jejich plný potenciál:

Často je zmiňují pouze mimochodem. Na webových stránkách o nich bývá jen jednořádková zmínka. A když zákazník o certifikát skutečně požádá, začnou přemýšlet, jak jej vlastně vytvořit.

Pokud ale chceme dárkových certifikátů prodat více, musíme k jejich nabídce přistoupit stejně, jako k jakémukoliv jinému produktu:

    • 1. Oslovit naše zákazníky cílenou nabídkou.
    • 2. Upoutat pozornost např. příslibem “Tentokrát bude mít z vašeho dárku upřímnou radost…”.
    • 3. Vysvětlit nabídku a případné zvýhodnění.
    • 4. Ukázat certifikát tak, aby zákazník viděl, že samotný certifikát už bude hezkým dárkem sám o sobě.
    • 5. Vyzvat k nákupu/objednání certifikátů různých hodnot.
    • 6. Mít certifikáty již připravené k okamžitému předání.

Jak v následujících 7 dnech “prodáte” zákazníkům možnost využití dárkových certifikátů?

Úspěšný týden přeje…

Dárkový certifikát? (46) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Chcete výsledky? Dárkové certifikáty mají navíc tu výhodu, že do vaší firmy přivádí nové zákazníky. A pokud chcete, aby k vám zákazníci vodili i své přátele a známé, sbírku osvědčených postupů najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje IV