fbpx

Do jaké obálky? (41)

Možná to znáte sami:

Otevřete poštovní schránku.
Kouknete se na dopisy, které vám tam pošťák hodil.
A nad odpadkovým košem si je prohlížíte a třídíte je:

“Přes průhledné okénko vidím, že to je faktura… to si nechám a otevřu.”
“Ručně psaná obálka? To bude něco pro mě, to si nechám a otevřu.”
“Tady na té obálce píšou “nový vůz za zvýhodněnou cenu”. To bude reklama, auto teď nechci, to mě nezajímá…”

Řada firem zkoušela “poslat zákazníkům nabídku”.
Někteří jsou nadšeni, jiní zklamáni.

Důvodů pro neúspěch může být celá řada… a mimo jiné také fakt, že si zákazníci jejich nabídku vůbec nepřečetli.

Adresáti totiž nehodnotí až samotný obsah.

Dělají si názor už při převzetí obálky.

A pokud se už “venku” rozhodnou, že je naše nabídka (nebo to, co si myslí, že je obsahem) nezajímá, neotevřenou obálku klidně zahodí do koše, aniž by se vůbec podívali dovnitř.

Jak v následujících 7 dnech upravíte vzhled vašich nabídek, aby je zákazníci vůbec otevřeli? 

Úspěšný týden přeje…

Do jaké obálky? (41) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak na to? Praktické tipy, jak připravit vaše nabídky tak, aby na ně reagovalo mnohem více zákazníků, najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje VI