“Když to bude dobré, lidé si o tom řeknou mezi sebou sami…”
Toto očekávání je časté u firem, které se pyšní kvalitou své práce a výjimečností svých produktů.
Neuvědomují si přitom ale jeden důležitý fakt, který si mohou ověřit sami na sobě:
Jak často napadne nás samotné, jako zákazníky jiných firem, se kterými máme dobrou zkušenost, abychom o nich mluvili s ostatními?
Zřídka.
A stejně zřídka napadá i naše zákazníky, aby o své dobré zkušenosti s naší firmou, mluvili se svými přáteli.
Abychom tedy dosáhli toho, že o nás lidé budou mluvit, musíme jim k tomu dát podnět.
Jak v následujících 7 dnech povzbudíte zákazníky k tomu, aby o vás mluvili se svými přáteli?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak nejrychleji? Pokud chcete získat inspiraci, jak stávající zákazníky přivést k tomu, aby vás doporučovali ostatním, sbírku nápadů, jak toho dosáhnout, najdete kliknutím sem.