Emaily nám šetří práci.
Ale kradou nám také zákazníky.
Proč?
Mnozí si pochvalují, že jednání se zákazníky je mnohem rychlejší a jednodušší:
„Přijde email, připravíme nabídku, pošleme ji nazpět emailem, nemusíme nikam jezdit…“
Toto pohodlí je ale past.
Protože už totiž se zákazníky nejednáme osobně, ztrácíme přehled o tom, co se u nich děje. A otevíráme tak dveře naší konkurenci.
Email je tedy dobrým pomocníkem pro kontakt se zákazníky. A pokud máte zákazníky roztroušené po celé republice, právě email je nástrojem, jak s nimi být v kontaktu.
Ať se ale v emailu snažíme, jak chceme, nikdy jím nenahradíme osobní schůzku. Ani telefonický rozhovor.
Jak ve vaší firmě tento týden prověříte, zda neztrácíte zákazníky spoléháním na email?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak na to? Emaily a písemné nabídky tímto ale nezatracuji… vždyť tyto tipy mezi ně patří. Pokud ale chcete zvýšit jejich přesvědčovací schopnost, praktický návod najdete kliknutím sem.