Hýbe se to? (45)

Koupíte si raději něco od znuděných prodejců v ospalé šedivé prodejně… nebo spíše od energických pracovníků v dynamickém prostředí?

Ať si to připouštíme nebo ne, jako lidé jsme přirozeně přitahováni změnou…

… a právě proto v prodeji pomáhá, když u nás zákazníci vnímají pohyb/aktivitu.

Nemusí to být samozřejmě plápolavé třepetalky, které známe z autobazarů. Ty se hodí jen pro některé obory podnikání.

Změnu/pohyb ale můžeme vyjádřit i novou hudbou, čerstvým vymalováním, modernější výlohou, novými nápisy, vlajícími prapory, promítáním na stěnu, pohyblivými stojany se zbožím, jiným nasvícením atd.

Co můžeme v následujících 7 dnech změnit tak, abychom tím vyvolali dojem změny/pohybu/aktivity? 

Úspěšný týden přeje…

Hýbe se to? (45) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Pokud vás trápí, že prodáváte “stále to samé” a nevíte si rady, jak oživit i oslovení zákazníků, připravili jsme pro vás celou sérii nabídek, které stačí jen okopírovat a odeslat. Více informací najdete kliknutím sem.


Kategorie

dynamické prostředí, vyvolat dojem změny/aktivity


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...