Koupíte si raději něco od znuděných prodejců v ospalé šedivé prodejně… nebo spíše od energických pracovníků v dynamickém prostředí?
Ať si to připouštíme nebo ne, jako lidé jsme přirozeně přitahováni změnou…
… a právě proto v prodeji pomáhá, když u nás zákazníci vnímají pohyb/aktivitu.
Nemusí to být samozřejmě plápolavé třepetalky, které známe z autobazarů. Ty se hodí jen pro některé obory podnikání.
Změnu/pohyb ale můžeme vyjádřit i novou hudbou, čerstvým vymalováním, modernější výlohou, novými nápisy, vlajícími prapory, promítáním na stěnu, pohyblivými stojany se zbožím, jiným nasvícením atd.
Co můžeme v následujících 7 dnech změnit tak, abychom tím vyvolali dojem změny/pohybu/aktivity?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Pokud vás trápí, že prodáváte “stále to samé” a nevíte si rady, jak oživit i oslovení zákazníků, připravili jsme pro vás celou sérii nabídek, které stačí jen okopírovat a odeslat. Více informací najdete kliknutím sem.