Jak dosáhnout toho, aby zákazník přesvědčil sám sebe (13)

Potřebujete nové auto? Ano.
Líbí se vám tato barva? Ano.
Souhlasíte s tím, že to je výhodná nabídka? Ano.
Koupíte si ho? Ne.

Technika opakovaných souhlasů, kterou někteří stále ještě učí, předpokládá, že pokud zákazník opakovaně odpoví na naše otázky ano, na konci mu bude trapné říci ne… a objednávku podepíše.

Někdy to skutečně funguje, ve většině případů ale skončí konverzace stejně, jako v uvedeném příkladu. A ztrapníme se naopak my.

Chceme-li zákazníkovi ukázat, že je naše nabídka pro jeho situaci skutečně výhodná, musíme nejdříve zjistit, jak jeho “svět” vlastně vypadá:

 

  • Co hledáte v…?
  • Jak si představujete…?
  • Jaká je vaše zkušenost s …?
  • Podle čeho se rozhodujete při…?
  • Co se vám nejvíce líbí na…?
  • Co jiného je pro vás…?
  • Co byste změnili na…?

Takto postavené otázky zjišťují zákazníkovy názory, potíže, starosti a preference. Jakmile je pochopíme, můžeme reagovat nabídkou, která bude přesně odpovídat tomu, co zákazník hledá. A ve skutečnosti tak nebudeme přesvědčovat k nákupu my jeho… ale on sám sebe.

Jak pozměníme v následujícím týdnu otázky, které klademe našim zákazníkům?

Úspěšný týden přeje…

Jak dosáhnout toho, aby zákazník přesvědčil sám sebe (13) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Nechcete čekat? Pokud chcete rychle poznat metody, kterými vaše zákazníky přesvědčit k nákupu, sbírku těch nejlepších najdete kliknutím sem.


Kategorie

výhodná nabídka, zákazníkův názor


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...