Minule jsme si říkali, že “odhalením” místa bydliště nebo regionu, odkud pocházejí naši nejlepší zákazníci, můžeme ušetřit spoustu peněz na propagaci.
Podobně nám pomůže i zjištění, jak staří jsou zákazníci, kteří u nás nejvíce utrácejí.
Pokud totiž uvidíme, že mezi našimi zákazníky se vyjímá jedna nebo dvě věkové skupiny zákazníků (např. ženy kolem 40, muži kolem 50), můžeme s tímto zjištěním dále pracovat při:
- výběru reklamního nosiče (co čtou či poslouchají… kam dát reklamu?)
- odhalení jejich dalších zájmů (a co dalšího bychom mohli přidat do našeho sortimentu?)
- vytvoření partnerství s jinou firmou (čí výrobky bychom jim mohli nabídnout jako doplněk či bonus?)
Pokud jsme optikou a prodáváme např. brýle na čtení, tento postup je logický a už jej dávno používáme. V řadě oborů je ale odhalení věkové souvislosti s nákupy zákazníků “překvapením” a pomůže nám oslovit a najít více podobných.
Jak v následujících 7 dnech zjistíte věk vašich nejlepších zákazníků?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak to udělat s menší námahou? Sbírku postupů, jak do vaší firmy přivést více nových zákazníků, najdete kliknutím sem.