Jak jsou staří? (25)

Minule jsme si říkali, že “odhalením” místa bydliště nebo regionu, odkud pocházejí naši nejlepší zákazníci, můžeme ušetřit spoustu peněz na propagaci.

Podobně nám pomůže i zjištění, jak staří jsou zákazníci, kteří u nás nejvíce utrácejí.

Pokud totiž uvidíme, že mezi našimi zákazníky se vyjímá jedna nebo dvě věkové skupiny zákazníků (např. ženy kolem 40, muži kolem 50), můžeme s tímto zjištěním dále pracovat při:

  • výběru reklamního nosiče (co čtou či poslouchají… kam dát reklamu?)
  • odhalení jejich dalších zájmů (a co dalšího bychom mohli přidat do našeho sortimentu?)
  • vytvoření partnerství s jinou firmou (čí výrobky bychom jim mohli nabídnout jako doplněk či bonus?)

Pokud jsme optikou a prodáváme např. brýle na čtení, tento postup je logický a už jej dávno používáme. V řadě oborů je ale odhalení věkové souvislosti s nákupy zákazníků “překvapením” a pomůže nám oslovit a najít více podobných.

Jak v následujících 7 dnech zjistíte věk vašich nejlepších zákazníků? 

Úspěšný týden přeje…

Jak jsou staří? (25) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak to udělat s menší námahou? Sbírku postupů, jak do vaší firmy přivést více nových zákazníků, najdete kliknutím sem.


Kategorie

jak zjistit věk vašich zákazníků, propagovat určitou věkovou skupinu


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...