fbpx

Jak nazvat vaši nabídku… (22)

Cenová nabídka.
Prezentace společnosti X.
Návrh servisní smlouvy.

Dokumenty s těmito názvy jsme vyprodukovali již všichni. A mnohdy jen stále kopírujeme jednou vytvořený vzor, ve kterém měníme jen ceny.

Totožnému obsahu můžeme dát ale nový, atraktivní kabát.

A to tak, že změníme jeho název.

Pokud totiž víme, že náš produkt ušetří zákazníkovi peníze, mnohem účinnější je nepředkládat zákazníkovi “cenovou nabídku”, ale třeba “návrh úspor”.

Prodejce kotlů tak může místo “cenové nabídky” předložit “Návrh úspor, jak ušetřit až 30% na vytápění vaší domácnosti”.

Účetní společnost předloží klientovi místo “Prezentace účetní společnosti” dokument s názvem “Strategie pro optimalizaci daňové zátěže vaší firmy” s vysvětlením, jak se budou o účetnictví a daně firmy starat tak, aby nezaplatili ani o korunu zbytečně navíc.

A servisní firma předloží zákazníkovi místo obvyklého “návrhu servisní smlouvy” dokument s názvem “10 kroků, kterými zajistíme bezproblémový chod vašich strojů”.

Měníme sice jen název dokumentu, přesto ale na zákazníka najednou působíme vstřícněji.

Už totiž neprodáváme… ale pomáháme.

Jak v následujícím týdnu změníte názvy dokumentů, které předkládáte zákazníkům?

Úspěšný týden přeje…

Jak nazvat vaši nabídku... (22) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak na to? Pokud chcete napsat vaši nabídku tak, aby přesvědčila co nejvíce zákazníků k nákupu (a vy tak při stejných nákladech získali mnohem více objednávek), podrobný návod najdete zde kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje II