Jak neodradit “nekupující”? (39)

Minule jsme si říkali, že pokud chceme zvýšit prodej, měli bychom strávit více času s těmi, kdo skutečně chtějí nakoupit.

Potíž je ale v tom, že pokud to uděláme, současně tím můžeme odradit od nákupu ty ostatní, kteří se zatím “jen dívají”.

Naše “prioritizace” zákazníků ale nemusí nikoho bolet.

Příklad?

Pokud strávíme každý den desítky minut tím, že volajícím odpovídáme stále na stejné otázky (a máme proto méně času na ty zákazníky, kterým bychom se měli věnovat), můžeme ušetřit čas sobě… i zákazníkům.

Nejčastější otázky a naše odpovědi sepíšeme do krátkého dokumentu. Dokument graficky zpracujeme tak, aby působil poutavě. A navíc mu třeba dáme zajímavý titulek typu “25 otázek, na které si odpovědět, než začnete (činnost prováděná s našimi produkty)”.

Tento dokument potom můžeme nabídnout každému zájemci. Můžeme jej posílat zákazníkům emailem. A můžeme jej vystavit na internetu.

Zákazníkům pomůže najít odpověď na jejich otázky. Nám ušetří čas s vysvětlováním. A pokud na jeho konec navíc umístíme výzvu ke kontaktu naší firmy již s konkrétním zadáním, další telefonáty budou od mnohem znalejších a perspektivnějších zákazníků.

Jaký dokument připravíte v následujících 7 dnech tak, aby zákazníkům odpověděl na jejich nejčastější otázky? 

Úspěšný týden přeje…

Jak neodradit "nekupující"? (39) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Potřebujete inspiraci? Efektivním způsobem, jak “vytřídit” perspektivní zákazníky, je oslovit zájemce emailem nebo poštou. Dobře napsaný prodejní dopis totiž urychluje následné jednání (a zvyšuje zájem)… a podrobnosti o tom, jak takový dopis napsat, najdete kliknutím sem.


Kategorie

jak ušetřit čas při vysvětlování, odpověď na nejčastější otázky


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...