Jak odměňujete zákazníky, kteří vám přivedou další (16)

Jedno ze základních motivačních pravidel říká, že lidé opakují to, za co jsou odměňováni.

A stejné pravidlo platí i u zákazníků, kteří jsou s vaší firmou natolik spokojeni, že k vám přivedou své přátele. Sami od sebe doporučí vaši firmu svým známým nebo partnerům možná jednou, někdy dvakrát… pokud ale získají pocit, že je vám to vlastně jedno, brzy s tím přestanou.

Zákazníci budou dělat zejména to, co jim přináší nějakou odměnu (a to třeba i ve formě dobrého pocitu, uspokojení nebo pochvaly). A pokud tedy doporučují naši firmu ostatním a my se o tom dozvíme, právě takovou odměnu si zaslouží.

Ano, někdy je sice nutné vyplatit provizi. Často ale stačí pozvat zákazníka na oběd, věnovat zákazníkovi při další návštěvě malý dárek, poskytnout mimořádnou slevu anebo mu napsat krátký dopis s upřímným poděkováním.

Jak v následujícím týdnu nastavíte odměny pro zákazníky, kteří k vám vodí své přátele?

Úspěšný týden přeje…

Jak odměňujete zákazníky, kteří vám přivedou další (16) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak si to usnadnit? Pokud chcete, aby zákazníci doporučovali vaši firmu a vodili vám své přátele, sbírku nápadů, jak toho dosáhnout, najdete kliknutím sem.


Kategorie

doporučení od zákazníků, odměna zákazníkovi


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...