Protože poslední dva tipy byly zaměřeny na opakované kontaktování zákazníků, mnoho prodejců si řekne: “Teoreticky má pravdu… ale kde na to vzít čas?”
Ano, nejúčinnější by bylo sejít se s potenciálním zákazníkem osobně.
Ale naše osobní schůzky můžeme střídat s projevy péče, kterou můžeme vyjádřit i jinak.
Připomenout svou nabídku a naši snahu totiž můžeme třeba tím, že:
- zákazníkovi pošleme článek o jeho oboru, kterého jsme si všimli v novinách
- zákazníkovi můžeme poslat některý z našich produktů “na zkoušku”
- zákazníkovi můžeme začít posílat zpravodaj/časopis, který vydáváme
- zákazníka můžeme na náš účet pozvat na přednášku, kterou sponzorujeme
- zákazníkovi pošleme upozornění na stoupající ceny surovin a doporučit, ať se předzásobí
Co můžete poslat vašim potenciálním zákazníkům tento týden, aby to v nich vyvolalo pocit “nic od nich zatím nebereme a přesto se o nás tak starají”?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak si to usnadnit? Pokud chcete zvýšit prodej, aniž by vás to stálo velké úsilí nebo spoustu času, překvapivě účinné a přitom jednoduché metody najdete kliknutím sem.