fbpx

Jak opakovaně oslovovat zákazníky, aniž bychom je nudili (8)

Protože poslední dva tipy byly zaměřeny na opakované kontaktování zákazníků, mnoho prodejců si řekne: “Teoreticky má pravdu… ale kde na to vzít čas?”

Ano, nejúčinnější by bylo sejít se s potenciálním zákazníkem osobně.

Ale naše osobní schůzky můžeme střídat s projevy péče, kterou můžeme vyjádřit i jinak.

Připomenout svou nabídku a naši snahu totiž můžeme třeba tím, že:

  • zákazníkovi pošleme článek o jeho oboru, kterého jsme si všimli v novinách
  • zákazníkovi můžeme poslat některý z našich produktů “na zkoušku”
  • zákazníkovi můžeme začít posílat zpravodaj/časopis, který vydáváme
  • zákazníka můžeme na náš účet pozvat na přednášku, kterou sponzorujeme
  • zákazníkovi pošleme upozornění na stoupající ceny surovin a doporučit, ať se předzásobí

Co můžete poslat vašim potenciálním zákazníkům tento týden, aby to v nich vyvolalo pocit “nic od nich zatím nebereme a přesto se o nás tak starají”?

Úspěšný týden přeje…

Jak opakovaně oslovovat zákazníky, aniž bychom je nudili (8) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak si to usnadnit? Pokud chcete zvýšit prodej, aniž by vás to stálo velké úsilí nebo spoustu času, překvapivě účinné a přitom jednoduché metody najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje II