fbpx

Jak opatrujete to nejcennější, co ve firmě máte? (25)

Mnoho lidí považuje za majetek domy, auta, stroje…

… skutečné bohatství vaší firmy ale leží jinde.

Když si totiž promítnete, co by se stalo, kdyby požár nebo povodeň vaše nemovitosti a stroje skutečně zničily, zjistíte, že při kvalitním pojištění tyto hmotné statky celkem jednoduše nahradíte.

Tím nejcennějším, co ve firmě máte, je totiž to, co tak jednoduše nahradit nelze…

… a tím je databáze vašich zákazníků.

Domy, auta, stroje… to vše si můžete pomocí peněz z pojistky koupit znovu. Pokud ale přijdete o databázi zákazníků (a oni nejsou naučeni chodit za vámi), začínáte úplně od začátku. A sami víte, jak složité období to bylo.

Ohrožením přitom nemusí být jen živelní pohroma: Co se např. stane, když zničehonic přestane fungovat počítač, na kterém máte uložena zákaznická data? Co se stane, když počítačový vir smaže všechny vaše dokumenty? A co se stane, když se některý z odcházejících zaměstnanců rozhodne odnést vaši databázi zákazníků s sebou?

Databázi zákazníků lze chránit zálohováním, ochranou proti kopírování nebo např. omezeným přístupem s pomocí hesel.

Jak v následujících sedmi dnech zajistíte, aby databáze vašich zákazníků nebyla nikým a ničím ohrožena?

Úspěšný týden přeje…

Jak opatrujete to nejcennější, co ve firmě máte? (25) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak na to? Databáze zákazníků je cenná zejména v tom, že můžete za vašimi zákazníky opakovaně přicházet s dalšími a dalšími nabídkami. A pokud se nechcete s přípravou těchto nabídek trápit sami, sbírku těch, které se již osvědčily v praxi, najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje I