Každý z nás si někdy dal předsevzetí zhubnout, více sportovat, přestat kouřit apod.
A každý z nás ví, jak těžké je takové předsevzetí skutečně dodržet
Cynici budou sice tvrdit, že lidé jsou nenapravitelní, ale ti z nás, kteří podobného cíle už dosáhli, vědí, že změny skutečně jsou možné… často ale potřebujeme podporu, pomoc nebo berličku.
Chceme-li tedy zákazníky podpořit v tom, aby změnili svého dodavatele, změnili značku produktu nebo změnili postup, kterým pracují, musíme je v tom také podpořit.
Návodů na prosazení změn je celá řada, základem úspěchu všech postupů je ale jeden společný jmenovatel: Zákazník musí pocítit výsledek.
Nabízíme-li tedy (prostřednictvím našich služeb/produktů) snížení nákladů, zvýšení efektivity, časovou úsporu apod., musíme zákazníky zejména přivést k tomu, aby vydrželi se změnou do té doby, než se onen výsledek projeví.
Nové zákazníky už tedy nebudeme lákat jen na jedno zvýhodněné balení nebo jeden zákrok, ale spíše na výsledek… podmíněný nákupem potřebného množství produktů/služby za zvýhodněnou cenu.
Jakmile totiž kýženého výsledku dosáhne, opakovaný nákup se již stane samozřejmostí.
Čím podpoříme v následujících 7 dnech zákazníky v tom, aby objednali množství potřebné k dosažení očekávaného výsledku?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak to urychlit? Chcete-li navíc přivést do vaší firmy ty zákazníky, kteří jsou pro vaši firmu nejziskovější, několik osvědčených postupů najdete kliknutím sem.