fbpx

Jak pravdivá je vaše prezentace? (2)

Známe to všichni:

Potřebujeme vyřešit nějaký problém.
Na internetu projdeme prezentaci několika firem.
A vybrané – která nás přesvědčí svou grafikou a květnatými slovy – pak zavoláme.

Psali tam totiž, že umí náš problém vyřešit.
Uváděli seznam podobných zakázek, které už realizovali.
A slibovali, že se “snaží zákazníkova přání operativně řešit”.

Jenže…

Telefon dlouho nikdo nebere.
Pak jej zvedne pracovnice, která si nás vyslechne, ale řekne, že by se musela zeptat šéfa.
Když ji přinutíme, aby to udělala, šéf se nám skutečně ozve.
Ale když zjistí, co po něm chceme, řekne, že to nedělají.

Zeptáme se tedy, proč to mají uvedené na internetových stránkách?
A na druhé straně se ozve, že by to vlastně byli schopni udělat… ale jen u velkých zakázek.

Ano, při prezentaci se snažíme ukázat svou lepší stránku.
A jak říkají cynikové, když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají.

Z každého zájemce, kterého do naší firmy přivedeme a obratem zase odmítneme, ale vytváříme našeho nepřítele.

V jeho očích jsme totiž ztratili důvěru.

A to zcela zbytečně.

Projděte si vaše internetové stránky, inzeráty, propagační letáky… a zkontrolujte, co z toho, co slibujete, neděláte, nechcete dělat a zákazníky s podobnými požadavky odmítáte.

Vypuštěním těchto nereálných slibů se stane vaše prezentace důvěryhodnější. A nebudete zbytečně trávit čas telefonáty a jednáním s lidmi, kteří po vás chtějí něco, co pro ně dělat stejně nemůžete či nechcete.

Úspěšný týden přeje…

Jak pravdivá je vaše prezentace? (2) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Potřebujete inspiraci? Víte, proč 68% vašich zákazníků uvažuje o odchodu ke konkurenci? Důvody jsou šokující… a přitom tomu můžete jednoduše zabránit. Podrobnosti zjistíte kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje II