Minule jsme se ptali, koho to vlastně chceme do naší firmy přivést.
Pokud ale chceme nové zákazníky skutečně přivést, musíme se také zeptat:
“Co jim nabídneme?”
Já vím, tato otázka nevypadá moc oduševněle.
Ale jen do té doby, než si sami vzpomenete, jak často jste měli před sebou prodejce, kteří říkali: “Prodáváme X, ozvěte se nám, až budete něco potřebovat”.
Pokud má naše nabídka přilákat nové zákazníky, nestačí jen oznámit naši činnost.
Nestačí jen zaslat katalog s objednávkovým formulářem.
A nestačí ani telefonát ve stylu “nepotřebujete něco z našeho sortimentu?”
Nabídka, na kterou zákazníci reagují:
– vypadá na první pohled jinak, než ostatní
– obsahuje vyjádření konkrétního a hmatatelného přínosu pro zákazníka
– vede zákazníka k rychlému rozhodnutí
Jak upravíte v následujících sedmi dnech “nabídku” pro nové zákazníky, aby skutečně upoutala jejich pozornost?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Potřebujete inspiraci? Návod, jak připravit nabídku, která vás jasně odliší od ostatních, najdete zde.