Jak přivést nové zákazníky #5 (12)

Minule jsme si říkali, že v úsilí o přivedení nových zákazníků potřebujeme několik podpůrných argumentů.

A že pomůže, pokud se zákazníka sejmeme riziko prvního nákupu.

Tento postup má ale ještě jednu nestandardní variantu:

Zaplatit první nákup u naší firmy za zákazníka.

Ano, slyším vaši námitku: Rozdávat naše produkty zdarma? Nikdy. Provádět zdarma naše služby, i když nevíme, jestli se dotyčný vůbec stane zákazníkem? Nikdy!

Pokud prodáváme zboží či služby v hodnotě desítek či stovek tisíc korun, je logické, že je nebudeme rozdávat zdarma.

Když si ale spočítáme, na kolik nás přijde získání jednoho zákazníka prostřednictvím reklamy (součet propagačních nákladů vydělíme počtem takto získaných zákazníků), někdy zjistíme, že je pro nás vlastně výhodnější ty první nákupy za zákazníka skutečně zaplatit.

Staneme se odlišným od ostatních.
Zákazníci si nás budou chtít vyzkoušet.
A přestože tím nezískáme každého (a řada z nich nás pouze “zneužije”), takto vynaložené náklady pro nás budou účinnější a levnější propagací, než nudné billboardy někde u silnice.

Jak v následujících sedmi dnech prověříte, zda by se vyplatilo zaplatit zákazníkovi jeho první objednávku z vašich peněz?

Úspěšný týden přeje…

Jak přivést nové zákazníky #5 (12) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak to popohnat? Pokud navíc hledáte rychlý způsob, jak získat další objednávky a čerstvou hotovost během několika dnů či týdnů, podrobný návod najdete zde.


Kategorie

jak se odlišit, riziko prvního nákupu


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...